Înregistrare

Taxa de participare include:

 

  • Accesul FIZIC și ONLINE la întregul program științific al evenimentului;
  • Oportunități de relaționare în persoană la fața locului cu colegii și lectorii;
  • Accesul la expoziția medicală și la simpozioanele satelit ale industriei pharma;
  • Mapa de participant cu materialele evenimentului pentru participanții în persoană;
  • Programul final ȋn format tipărit (pentru participanții în persoană) și online pdf de pe website-ul evenimentului;
  • Volumul de rezumate ȋn format online pdf de pe site-ul manifestării;
  • Certificatele de participare / absolvire cu credite EMC pe baza prezenței la lucrări.

Participanții care vor efectua înregistrarea după data de 15 Mai 2026 nu vor mai putea primi materiale de eveniment în format fizic.

Taxele de participare mai înainte menționate includ TVA. Studenții pot participa gratuit pe baza înregistrării la secretariatul manifestării.

Taxe de Înregistrare la Cardiogal 2026

Pană la 1 Noiembrie 2025
2 Noiembrie 2025 - 1 Februarie 2026
2 Februarie 2026 - 1 Mai 2026
După 1 Mai 2026
Medic Primar / Specialist - Participare Onsite
200 lei
250 lei
300 lei
400 lei
Medic Rezident - Participare Onsite
100 lei
150 lei
200 lei
250 lei
Medic Pensionar - Participare Onsite
200 lei
200 lei
200 lei
200 lei
Alte Categorii Profesionale - Participare Onsite (fizioterapeuti, psihologi, bioingineri, dieteticieni, asistenți medicali)
100 lei
150 lei
200 lei
250 lei
Participare Online (medic primar / specialist, medic rezident, medic pensionar, alte categorii profesionale)
150 lei
200 lei
250 lei
300 lei

Condiții de înregistrare

Conferința Cardiogal 2026 este accesibilă numai profesioniștilor din domeniul sănătății, reprezentanților industriei sănătății și altor părți interesate implicate în știința, managementul și prevenirea bolilor cardiovasculare. Terţii care nu fac parte din domeniul sănătății nu vor putea accesa zona Congresului.

Condiții generale și de plată

  • Toate taxele de înregistrare sunt exprimate în RON și includ 21% TVA.  Facturile vor fi realizate și transmise în mod automat pe adresa de email folosită la înregistrare în conformitate cu informaţiile transmise de către registrant în formularul de înregistrare, iar organizatorii nu-și asumă responsabilitatea pentru corectitudinea acestora.
  • De asemenea, facturile sunt transmise automat în sistemul informatic e-factura, în conformitate cu reglementările in vigoare, astfel că este important ca datele introduse pentru facturare să fie corecte. Facturile pe persoana juridică se realizează și se transmit, de asemenea, în mod automat pe baza informaţiilor introduse de registrant în  secţiunea dedicată a formularului de înregistrare.
  • Plata se realizeaza online cu cardul bancar si se face prin serviciile online de pe serverul nostru securizat. Din motive de securitate, în niciun caz detaliile cardului de credit nu trebuie trimise prin e-mail sau fax. În cazul plăților suplimentare pentru comenzi suplimentare sau ajustări, un link de plată securizat va fi trimis prin e-mail. Nu se acceptă plata prin transfer bancar sau cec.

 

Condiții generale și de plată

  • Anulare
    Orice anulare sau modificare a înregistrării dumneavoastră trebuie să fie notificată în scris și va fi supusă următoarelor condiții:

Până la 1 aprilie 2026: rambursarea taxei minus 30% taxa administrativă.
Dupa 1 aprilie 2026 nu este posibilă nici o rambursare.

 

  • Schimbări de nume
    Vă rugăm să rețineți că nu sunt posibile schimbări de nume. Va trebui achiziționată o nouă înregistrare.